Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Hej hej!

Av Sissy & Femindrea - 18 februari 2015 13:49


     Hejsan på er!

Jag är då Femindrea.
Jag är 14 år, bosatt i Göteborg, mina intressen bortsett från spel är politik, vetenskap, foto, instagram och att sova!
Jag är olyckligt kär och tycker att glass är bland det godaste som finns.

Jag är feminist och där kommer mitt smeknamn in "Femindrea" Get it? Hihih

Mina favorit spel at the moment är: Portal 2 och LoL samt så står Nintendo mig fortfarande nära.

Men nu ska jag dra och spela CS:GO.

Hejsvejs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sissy & Femindrea - 18 februari 2015 15:10

  Hejsan på er :) Eftersom Femindrea presenterat sig antar jag att det är min tur denna gång. Jag är då, som Femindrea, 14 år och ska fylla 15. Däremot bor jag inte i Göteborg, utan jag bor cirka 10 mil från Stockholm. Bortsett från spel, så ...

Av Sissy & Femindrea - 17 februari 2015 22:31

Vi som driver denna sida, är två stycken 14, snart 15, åriga tjejer som föredrar den virtuella världen före den verkliga, "irl".

0 besvarade frågor




Ovido - Quiz & Flashcards